Nasza firma dostarczyła duże ilości odwodnień liniowych na budowy boisk sportowych tak zwanych Orlików - Poniżej prezentujemy niektóre nasze inwestycje. Szkoła podstawowa nr 6 w Mławie - łączna ilość odwodnień liniowych to 180 metrów. Odwodnienie liniowe w klasie A15 wzmocnione ( długość: 1000mm, szerokość: 150mm, wysokość: 220mm).
Odwodnienia liniowe obiektów
Budowa dróg sprawia nie lada kłopotu projektantom. Te tereny najbardziej narażone są , na niszczące działania. Takich czynników jak: Sole w okresach zimowych i wzmożony ruch samochodów ciężarowych. Kategorie budownictwa infrastrukturalnego, i przemysłowego w tym. Powierzchnie komunikacyjne ,drogi szybkiego ruchu, autostrady. Stawiają największy nacisk, na dużą wytrzymałość Odwodnienia liniowego. Nasza firma produkuje odwodnienia , w oparciu o najwyższe wymogi. Które bardzo jasno zformółowane, są w specyfikacji technicznej , polskiej normy 14-33.Odwodnienia które produkujemy, posiadają liczne dodatki. Które uszlachetniają jego strukturę , tworząc go bardzo elastycznym na pęknięcia. Oraz inne aspekty, powodujące jego osłabienie i uszkodzenia w dalszej jego eksploatacji. Odwodnienia liniowe firmy MARKPOL , już od 15 lat trafiają na ,różne obiekty: Drogowe , mieszkalne sportowe itp. Bardzo mała ilość reklamacji, może jedynie je rekomendować. Z czego niezmiernie się cieszymy.Produkowane odwodnienia liniowe, dostarczane przez naszą firmę. Mają szeroką gamę Wzorów , rusztów i wymiarów. Różne warianty przeznaczone, są do różnych warunków W jakich póżniej ,będzie pracowało odwodnienie liniowe. Różne wzory kratek ,w rozmaitych Odmianach .Pozwoli dobrać odpowiedni design. W celu zaspokojenia gustów ,najbardziej wymagających. Co raz więcej osób, zwraca uwagę. Na schludny wygląd, swojej posesji. Do ładnej kostki brukowej ,najlepszym dodatkiem ,jest eleganckie odwodnienie liniowe. Podkreśli to i uwydaczni jej niepowtarzalny charakter. W obszarach przydomowych, najlepiej sprzedają się. Odwodnienia liniowe wykonane, z tworzywa sztucznego. Odwodnienia liniowe stosowane ,w obszarach użyteczności publicznej: Parkach, ogrodach, terenach zielonych. Muszą spełniać ,różna wymagania. Kanały z tworzywa są lekkie, odporne na działania kwasów , soli i innych substancji szkodliwych. Dzięki tym zaletom ,idealnie się nadają. Materiał z którego są wykonane ,sprawia że są bardzo lekkie. Co umożliwia szybką ich obróbkę. Woda jest z jednym ,z najcenniejszych bogactw naturalnych. Na ziemi ciągły rozwój , powoduje ciągłą jej degradacje. Poprzez coraz większą, urbanizacje terenów miejskich. Bardziej intensywne rozbudowywanie ,terenów mieszkalnych i przemysłowych. Nie możliwe jest naturalne, przesiąkanie wód opadowych do gruntu. Nawet na terenach, Zabudowanych w mniejszym stopniu. Tylko około jednej czwartej ,przedostanie się do gruntu. Największa część ,odprowadzana jest z terenów. Zamieszkałych gdzie trafiają, do kanalizacji. Konsekwencją tego jest, zagrożenie powodziami ,i zmniejszenie się ilości wód gruntowych. Odwodnienie liniowe ,to prosty sposób. Na odprowadzenie wody, z terenów gdzie jest to wskazane. Dobrze wykonane odwodnienie liniowe. Zapewni taką ochronę ,i uchroni teren przed zalaniem.
Dworzec w Krakowie
Kraków Główny jest ,pierwszym podziemnym dworcem kolejowym w Polsce. I jednym z najnowocześniejszych ,węzłów komunikacyjnych w kraju. Integruje kolej Dalekobieżna. Podziemny tramwaj miejski, i dworzec autobusowy. Odwodnienia terenów pod ziemnych, zawsze stanowią wyzwanie dla skutecznego. Zagospodarowania wody opadowej. W inwestycji na dworcu w Krakowie , zostały zamontowane. Odwodnienia, w klasie B125 z rusztem żeliwnym. Od samego początku projektanci ,narzucili spore wymagania. Kilkukrotnie zmieniając , początkowe zalodzenia dotyczące koryt odwadniających. Początkowo miało zostać zamontowane, odwodnienie szczelinowe. Nasza firma posiada ,takie wykonane z tworzywa sztucznego. lecz ten koncept został zmieniony. Na odwodnienie w klasie A15 które w rezultacie musiało ustąpić, odwodnienie w klasie B125.Jako firma która dostarczała ,kanały odwadniające. Uważamy to rozwiązanie, za najbardziej optymalne. Odwodnienie w tej klasie posiada, spód koryta wykonany, z betonu w klasie c35. Co daje mu bardzo dobre parametry techniczne. W początkowej koncepcji ,odwodnienie w klasie A15 z góra z blachy ocynkowanej. Było by wystarczające ,lecz pojawił się bardzo ważny aspekt. ,Który to uniemożliwił ,dobór takiego odwodnienia .Kilka razy w roku ,następuje mycie całego dworca podziemnego. Również w miejscach, gdzie zamontowane są ,odwodnienia liniowe. Maszyny myjące, są o znacznej wadze ,której nie wytrzymała by blacha ocynkowana. klasa B125 która, przewidziana jest na. Lekki ruch samochodów osobowych, przy Stefie domowej.Jest zastosowana kratka żeliwna. Która to bez problemu ,poradzi sobie z takimi maszynami. W nowoczesnej przestrzeni obsługi podróżnych. Pasażerowie mogą skorzystać ,z szerokiego wachlarza usług. Znajdują Sie tam ,nie tylko kasy biletowe, centra obsługi klienta i punkty informacyjne. Ale również lokale gastronomiczne ,oraz kawiarnie. Gdyby nie odpowiednie ,odwodnienie liniowe, szkody wyrządzone przez wodę. Mogły by być ogromne. W części handlowej dworca, można zrobić zakupy. Swoje punkty na dworcu otworzyli tu. Miedzy innymi :Wars, Supersam ,Biedronka. Dworzec jest w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.Odpowiednie odwodnienie liniowe w inwestycjach deweloperskich
Zadanie, któremu należy sprostać przy projektowaniu i budowie. Osiedli mieszkaniowych domów jednorodzinnych ,oraz obiektów użyteczności publicznej, to nie tylko piękna i nowoczesna architektura. Deweloper musi zadbać o funkcjonalny rozkład mieszkań czy Biur , a także estetycznie i praktycznie zagospodarować tereny przydomowe, parkingi, Ciągi ruchu pieszego, drogi lokalne i ścieżki rowerowe. Przy pracach projektowych, należy Pokonać także problem zagospodarowania wód opadowych. Jest to problem często nie doceniany.